قبل از اجاره لیفتراک
نوشته شده توسط : mona

چه نوع لیفتراک را باید اجاره کنم؟
لیفتراک ها در اندازه ها، وزن ها، قابلیت های بلند کردن و سایر مشخصات موجود هستند که باید قبل از انتخاب در نظر بگیرید. در زیر برخی از مشخصات وجود دارد که می توانید قبل از انتخاب اجاره خود در نظر بگیرید.

آیا باید لیفتراک برقی یا گازی اجاره کنم؟
حتی قبل از شروع جستجوی مدل های لیفتراک، می توانید جستجوی خود را با انتخاب آسانسور برقی یا گازی محدود کنید. لیفتراک های گازسوز یا موتور احتراق داخلی (ICE) یک انتخاب رایج هستند، اما مدل های الکتریکی کارآمد بسیاری از وظایف مشابه را با مزایای منحصر به فرد انجام می دهند. می‌توانیم مزایا و معایب هرکدام را در اینجا بشکافیم:

 

حرفه ای های گازسوز

بالابرهای گازی برای استفاده ناهموار بهتر بهینه شده اند. اگر لازم است آسانسور خود را در فضای باز یا مسافت طولانی بین انبارها اجرا کنید، بهترین گزینه برای شما هستند. آنها همچنین سوخت گیری سریع را بدون شارژ مجدد طولانی مدت یا باتری های اضافی گران قیمت ارائه می دهند.
به عنوان بالابرهای اجاره ای، کامیون های گازسوز به هیچ زیرساختی نیاز ندارند. برای اجاره کوتاه مدت نیازی به استخدام برقکار ندارید تا شارژر را سیم کشی کند.

معایب گازسوز

بالابرهای گازسوز بخار تولید می کنند. در حالی که یک بالابر پروپان که به خوبی نگهداری می شود برای استفاده در داخل خانه بی خطر است، برخی از اپراتورها ممکن است متوجه دود شوند، به خصوص اگر شما به کار با بالابرهای برقی عادت دارید.
هزینه های تعمیر و نگهداری و گاز می تواند به سرعت با بالابرهای گازسوز بالا برود. موتورهای آن‌ها بیشتر مستعد خرابی هستند و هزینه‌های بنزین پس از کارکردن آسانسور برای ساعات طولانی می‌تواند هزینه‌های گرانی را به بودجه شما اضافه کند.
مزایای الکتریکی

لیفتراک های برقی بهترین انتخاب برای کار در داخل انبارها هستند زیرا بی صدا و عاری از هر گونه بخار سمی هستند. علاوه بر این، هزینه های نگهداری در دراز مدت ممکن است کمتر باشد.
هیچ هزینه ای برای گاز وجود نخواهد داشت، اگرچه شما همچنان باید لیفتراک برقی خود را شارژ کنید و هزینه های انرژی را در نظر بگیرید.
معایب الکتریکی

باتری ها و شارژرها هزینه های اضافی خواهند داشت. آسانسورهای برقی به زمان نیاز دارند تا در بین شیفت‌ها به صورت دوره‌ای شارژ شوند، مگر اینکه باتری‌هایی برای تعویض وجود داشته باشد.
باتری های سرب اسیدی نیاز به تعمیر و نگهداری دارند. شما باید برنامه ای برای مراقبت صحیح از باتری های خود از جمله آبیاری و شارژ مناسب تنظیم کنید.

پس برای اجاره لیفتراک باید به نوعی که احتیاج دارید دقت کنید.





:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: